Reklamační řád

Reklamační řád pro e-shop Autobattery.cz

Identifikační údaje:

  • Název společnosti: FULMO unit, s.r.o.
  • : 06256414
  • DIČ: CZ06256414
  • Sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady (Praha 10), 101 00 Praha
  • Zápis v obchodním rejstříku: Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 278011

Kontaktní údaje:

Provozovna:

  • Adresa: Budějovická 143, 252 42 Jesenice u Prahy

Práva a povinnosti z vadného plnění

A. Obecná pravidla pro všechno zboží

1. Odpovědnost za vady zboží: Pokud má zboží při převzetí nedostatky (např. neodpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným vlastnostem, není vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, není dodáno s ujednaným příslušenstvím, pokyny k použití včetně návodu k montáži nebo instalaci; neodpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu), jedná se o vady, za které prodávající odpovídá.

2. Výjimky: Prodávající neodpovídá za vady, pokud kupujícího před uzavřením smlouvy upozornil, že se některá vlastnost liší, a s tím výslovně souhlasil.

3. Lhůta pro uplatnění reklamace: Kupující může vadu vytknout nejpozději do dvou let od převzetí zboží. Lhůta je u použitého zboží zkrácena až na jeden rok.

4. Způsob odstranění vady:

  • Kupující může požadovat opravu nebo dodání nové věci bez vad.
  • Prodávající může odstranit vadu, pokud to není nepřiměřeně nákladné nebo nemožné.
  • Pokud nelze vadu odstranit či jde o nepřiměřené náklady, kupující má právo na slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

5. Vady způsobené nesprávnou montáží/instalací: Prodávající odpovídá za vady způsobené nesprávnou montáží, pokud byla provedena na jeho žádost nebo váží-li se k dodanému nesprávném návodu.

6. Vyloučení odpovědnosti: Prodávající neodpovídá za vady:

  • způsobené kupujícím,
  • vzniklé běžným opotřebením,
  • odpovídající míře používání u použitého zboží.

B. Specifická pravidla pro autobaterie

Na všechny autobaterie poskytujeme záruku na dobu 2 let od data prodeje.

1. Uplatnění reklamace na autobaterie:

  • Jestliže se vyskytne na výrobku výrobní závada v průběhu záruční doby, je potřeba reklamaci uplatnit neprodleně po zjištění závady.

2. Průběh reklamace podle doby zjištění závady:

  • Při převzetí:
    • Příjemce zásilky je povinen si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých znatelných poškozeních tato poškození reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.
  • Při dalším využívání výrobku:
    • Jestliže se vyskytne na výrobku výrobní závada v průběhu záruční doby, je potřeba uplatnit reklamaci neprodleně po zjištění závady, a to osobně na výdejním místě naší společnosti.

3. Doklad o koupi: Každou reklamaci je potřeba dokladovat potvrzením o koupi.

4. Oprávněná reklamace: Pokud bude případná reklamace posouzena jako oprávněná a vada bude neopravitelná, poskytneme Vám novou autobaterii jako náhradu.

5. Zánik záruky: Záruka zaniká uplynutím záruční doby nebo při nedodržení předpisů na skladování, uvedení do činnosti, provoz a ošetřování autobaterie, při jejím mechanickém poškození. Záruka se také nevztahuje na závady způsobené vadným elektrickým zařízením vozidla a nesprávným užitím. Není možné reklamovat autobaterii vybitou, dlouhodobě nevyužívanou, po uplynutí záruční doby nebo autobaterii, která vykazuje znaky ukončené životnosti bez vlivu výrobní vady, nebo nedostatečně nabitou autobaterii, u které došlo k zamrznutí elektrolytu.

Vyřízení reklamace

1. Uplatnění reklamace: Kupující by měl reklamaci uplatnit ihned po zjištění vady. Při uplatnění reklamace uvede své kontaktní údaje, popis závady a svůj požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Formulář ke stažení ZDE.

2. Místo uplatnění reklamace: Reklamaci lze uplatnit v provozovně na adrese Budějovická 143, 252 42 Jesenice u Prahy. Provozovna zajistí přítomnost pracovníka odpovědného za vyřizování reklamací po celou provozní dobu. Reklamované zboží se musí doručit osobně nebo zaslat na adresu provozovny: Budějovická 143, 252 42 Jesenice u Prahy.

3. Prokázání nákupu: Kupující je povinen prokázat nákup zboží dokladem o koupi.

4. Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Kupující bude informován na uvedené kontaktní údaje.

5. Potvrzení o reklamaci: Prodávající vydá kupujícímu při uplatnění reklamace písemné potvrzení s datem uplatnění, obsahem reklamace a požadovaným způsobem jejího vyřízení.

6. Náklady spojené s reklamací: U oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů.

7. Potvrzení vyřízení reklamace: Prodávající vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

8. Nápravna reklamační možnosti: Kupující má právo požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud prodávající neodstranil vadu věci dochvilně nebo způsobem, který by neznamenal značné obtíže pro kupujícího.

Závěrečná ustanovení

  1. Reklamační řád byl vypracován ve smyslu občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

  2. Reklamace se vyřizují v souladu s tímto reklamačním řádem, občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy.

  3. Tento reklamační řád je doplněn zněním aktuálních Obchodních podmínek, které jsou dostupné na adrese https://www.autobattery.cz/obchodni-podminky/ a které v případě objednávky obdržíte automaticky do emailu jako přílohu PDF.

  4. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.2.2021.

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: